Cari Blog Ini



Allah Telah Menjanjikan Kepada Orang-Orang Yang Beriman Dan Mengerjakan Amal Sholeh Untuk Menjadikan Mereka Sebagai Khalifah Di Muka Bumi Ini Sebagaimana Ia Telah Menjadikan Orang-Orang Sebelum Mereka Sebagai Khalifah, Menyebarkan Bagi Mereka Agama Yang Telah DiredhoiNya Untuk Mereka Secara Merata Dan Menggantikan Ketakutan Mereka Dengan Rasa Keamanan (sehingga) Mereka Dapat Menyembah-Ku Dan Tidak MenyekutukanKu. Barangsiapa Engkar Setelah Itu, Merekalah Orang-Orang Yang Fasiq-An-Nur : 56


Wahai Orang-Orang Yang Beriman Barangsiapa Dari Kalian Berpaling (murtad) Dari Agamanya Maka Allah SWT Akan Memunculkan Sekelompok Kaum Yang Dia Cinta Mereka Dan Mereka Juga MencintaiNya -Al-Maidah :54


Ternyata Sekarang Ini Dunia Telah Dipenuhi Dengan Pemimpin Zalim Baik Dari Negara Kafir Mahupun Dalam Negara Muslim Sendiri...


Namun Masanya Sudah Hampir Tiba, Dunia Akan Diwarisi Oleh Hamba-Hamba Tuhan Yang Sholeh. Dia Akan Memenuhi Dunia Dengan Keadilan Setelah Dunia Ini Dipenuhi Dengan Kezaliman Para Pemimpin..




Penyelamat Umat Itu bakal Datang tidak lama lagi...!!!

PeNGiKuT NaN SeTia..

Jumaat, 25 Februari 2011

Blog Saifulmerahs ditalian Mudah Alih Anda..




As salam buat semua pembaca blog ini. Maafkan aku kerana sudah lama tidak mengemas kini blog ini. InsyaAllah di suatu masa nanti aku akan kembali aktif semula. Masanya akan tiba, tidak lama lagi.. Buat korang yang masih gemar mengunjungi blog ini, berita gembira untuk korang adalah, terdapatnya versi mudah alih yang lebih mudah dan ringan untuk korang layari, apatah lagi untuk korang yang mengunakan pelayar opera mini pastinya pelayaran kali ini menjadi lebih menarik lagi.

Kepada pengguna opera mini, juga pelayar web mudah alih lainnya, untuk mendapatkan versi blog mudah alih ini sangat mudah, caranya adalah dengan menambahkan  /?m=1 dibelakang url blog tersebut. Sebagai contoh lihat alamat blog aku dibawah ini;

http://saifulmerahs.blogspot.com/?m=1

Sila korang klik link di atas dan tambahkan dipenanda buku opera mini korang.

Ini adalah cara yang dapat digunakan untuk kesemua blog yang berbasiskan blogspot. Jadi sekiranya korang ada banyak url blog dari blogspot dipenanda buku opera mini korang, hanya tambahkan kod ini,  /?m=1 dibelakang setiap url tersebut dan seterusnya korang akan menikmati pelayaran yang lebih pantas dan menarik, tiada lagi kebosanan menantikan loooooodinggg yang lama yang ada kalanya buatkan aku dan korang semua tertidoooo... ;)


Sekian saja untuk kemas kini blog aku kali ini. Semoga tips yang aku berikan diatas dapat membantu korang semua. Wassalam.




**^^** **^^** **^^** **^^**   Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, sila tinggalkan jejak kalian di sini, agar dapat aku membalas kunjungan dan berterimakasih seadanya diatas kesudian kalian bertandang di teratak hamba ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, terimakasih saya ucapkan kerana telah sudi meluangkan masa di sini, semoga kehadiran kalian berakhir dengan manafaat. Walau bagaimanapun, saya tetap insan yang lemah, segala kesilapan saya silalah ditegur, dikritik dan dinasihati ..

Ikutiku di Twitter

Related Posts with Thumbnails