Cari Blog Ini



Allah Telah Menjanjikan Kepada Orang-Orang Yang Beriman Dan Mengerjakan Amal Sholeh Untuk Menjadikan Mereka Sebagai Khalifah Di Muka Bumi Ini Sebagaimana Ia Telah Menjadikan Orang-Orang Sebelum Mereka Sebagai Khalifah, Menyebarkan Bagi Mereka Agama Yang Telah DiredhoiNya Untuk Mereka Secara Merata Dan Menggantikan Ketakutan Mereka Dengan Rasa Keamanan (sehingga) Mereka Dapat Menyembah-Ku Dan Tidak MenyekutukanKu. Barangsiapa Engkar Setelah Itu, Merekalah Orang-Orang Yang Fasiq-An-Nur : 56


Wahai Orang-Orang Yang Beriman Barangsiapa Dari Kalian Berpaling (murtad) Dari Agamanya Maka Allah SWT Akan Memunculkan Sekelompok Kaum Yang Dia Cinta Mereka Dan Mereka Juga MencintaiNya -Al-Maidah :54


Ternyata Sekarang Ini Dunia Telah Dipenuhi Dengan Pemimpin Zalim Baik Dari Negara Kafir Mahupun Dalam Negara Muslim Sendiri...


Namun Masanya Sudah Hampir Tiba, Dunia Akan Diwarisi Oleh Hamba-Hamba Tuhan Yang Sholeh. Dia Akan Memenuhi Dunia Dengan Keadilan Setelah Dunia Ini Dipenuhi Dengan Kezaliman Para Pemimpin..




Penyelamat Umat Itu bakal Datang tidak lama lagi...!!!

PeNGiKuT NaN SeTia..

Rabu, 3 November 2010

Konspirasi Freemason; Ketika Rakyat Malaysia Belum Tahu...





M. Nasir sudah pun tahu... Kira Otai lah dia ni kan.... Kenapa? Tak Percaya?? Gambar kat bawah ni adalah buktinya...



Masih ingat lagi lagu popular 'bila bulan berwarna biru' nyanyian Arab @ Audit? Kat atas tu lah kulit album mereka.. Dan yang bawah ni pula adalah kulit album dari kumpulan Kembara. Wah! Masa dulu2 aku memang minat giler dengan kumpulan ni. Banyak betul lagu2nya yang tip-top.. Korang tahu ke ni?


Ok. Kat bawah ni pula adalah sebuah lirik lagu dari M. Nasir, yakni selepas beliau keluar dari kumpulan Kembara.. Sejak M. Nasir bernyanyi secara solo, kulit albumnya tiada lagi memaparkan gambar2 yang berunsurkan Illuminati sebagaimana bersama Kembara. Dan lirik lagu2nya pun dah penuh dengan simbulik yang kadang kala sukar nak diterjemahkan.. Tapi seakan2nya beliau hendak memberitahu kita sesuatu yang sebenarnya sukar hendak dilafazkan dengan kata2 biasa/umum. Jadi apakah sebenarnya yang hendak disampaikannya kepada kita? Mari kita menghayati lirik lagu dibawah ini..



****


APA LAGI  (M NASIR)

Betapa berat memandang
Berat lagi memikul
Rumahku kau cerobohi
Ladang sudah kau cabul
Tinggal tanah terbakar
Dengan pahlawan hilang ikrar

Apa lagi yang kau mahukan
Hey manusia pendominasi
Apa lagi yang kau mahukan
Hey mata dalam tiga segi
Dari tanah jawi ke Maghribi
Semangatnya mahu kau ragut
Dengan caramu, dengan alasanmu
Dari ide mu yang bangrut.. hey!!!

Sedarlah sedarlah hey teman
Tidak semua jalan menuju ke kota Rom

Geseklah rebabmu
Wahai tangan yang membuai
Darahku tetap mengalir
Ke tanah pertiwi ini
Ho.. ho.. ho
Tetap mengalir
Mengalir untuk pertiwi ini

Damai bukan kawat berduri
Damai dada yang terbuka
Cinta harus membebaskan
Bukan seksa penjara
Hujan api yang kau gugurkan
Ku terima bagai bunga.



******


Oklah. Aku tak mahu bercerita banyak, yang penting, lu pikirlah sendiriiii.....!


 


**^^** **^^** **^^** **^^**   Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, sila tinggalkan jejak kalian di sini, agar dapat aku membalas kunjungan dan berterimakasih seadanya diatas kesudian kalian bertandang di teratak hamba ini..

19 ulasan:

  1. Sama lah macam Lady Gaga (yang sangat mengutuk agama saya Gereja Katolik ni)

    BalasPadam
  2. m.nasir lagi awal rupanya..
    mungkin betul atau kebetulan?

    Laman Ping Terbaru: jom ping entry terbaru disini

    BalasPadam
  3. Selamat Sejahtera @Albert; jika engkau ingin tahu, lady gaga dan ramai lagi para artis yg dibawah 'jagaan' illuminati telah diasuh untuk memainkan sentimen agama dlm kehidupan umat manusia, segala agama mereka hentam saja, juga mempopularkan budaya songsang ke kalangan muda-mudi seluruh dunia. Ini sememangnya satu daripada propaganda si Dajjal atau yg kalian namakannya sebagai AntiChrist.. Harus diingat, satu lagi propagandanya adalah melaga-lagakan antara Islam dan Christian sebagaimana yang terjadi pada trajedi 9/11 yg lalu..

    Terimaksih kerana memberi komen di sini ya Albert, sila datang lagi.. :)

    BalasPadam
  4. As Salam @Anzur Anuar; ya M. Nasir memang sedari awal sudah tahu akan logo2 yg pada hari ini dikaitkan dengan Freemasonry dan Illuminati ini.. Yakni kalau tak silap sekitar awal tahun 1980an lagi.. Samada beliau ini ada terlibat dalam organisasi ini atau tidak, wallahu a'lam..Namun demikian, setelah beliau keluar dari Kumpulan Kembara yg diasaskannya itu dan menyanyi secara solo pula, tidak pernah lagi beliau memaparkan logo2 sedemikian dalam mana2 album pun..

    Ini adalah sekadar teori aku saja ya. Dibolehkan JANGAN PERCAYA... Heheheee..

    BalasPadam
  5. As Salam @d_tieah; Cayala M. Nasir.. Peminat juga ker? Hehee.. Pada pendapatku, lagu2 M. Nasir ni beserta dengan lirik2nya itu sememangnya UNIK... Tabik spring dariku.... :-D

    Terimakasih..

    BalasPadam
  6. cam kenbetulan,tapiiii...
    haih,tulah sangat kebetulan

    BalasPadam
  7. @Ibnu Mutalib;

    sekiranya tersangat banyak 'kebetulan' pada suatu peristiwa dan dikaitkan dengan organisasi yg itu juga, yg ini kebetulan atau sesuatu yg terancang?


    Wallahu a'lam..

    BalasPadam
  8. apasal pemimpin kita takde buat pape pun pasal ni,diorang tak tau ke atau membutakan mata atau nk biar Islam bangkit dalam senyap.....tp skrang ak tengok Melayu semakin hilang Islamnya....mungkin bangsa aku ni tiba tersedar dari mimpi maka berlakulah kebangkitan orang Melayu Islam lalu mencetus kebangkitan Islam akhir zaman.....mungkin...mungkin.....mungkin.....
    aaaaaaarrrrggghhh

    BalasPadam
  9. @lagubrok92; mereka tak boleh buat apa-apa kerana mereka sedang berada didalamnya dan terikat dengannya... Satu jer yang boleh keluarkan mereka dan melepaskan ikatan mereka, yakni; tolaklah demokrasi ini sejauh-jauhnya dan lahirkan Khilafah seada-adanya... Wallahu a'lam..

    BalasPadam
  10. merah_s, demokrasi ni ciptaan yahudi,.
    tapi apsal sesetengah (banyak) ustaz cakap wajib demokrasi ~ undi

    ana konpius.

    Mungkin pernah dgr ulasan syeikh imran hosein tentang khilafah.
    ramai umat islam tertipu,tapi x sedar

    BalasPadam
  11. @Ibnu Mutalib; biasalah itu, para ustaz (bukan semua ya..) menafsirkan ayat tersebut mengikut sesedap rasa.. Tiada rujukan yg mendalam, atau sengaja membodek pemerintah.. Kita boleh rujuk di kitab2 hadis sahih seangkatan Imam Bukhari untuk rujukan yg benar..


    Jika ada masa terluang boleh rujuk di sesawang ini http://abusalma.wordpress.com/2009/03/14/mengapa-kita-menolak-demokrasi-bagian-1/

    BalasPadam
  12. owh...freemasom tu...yang bermata satu tu ker...hoho baru paham...pasal M.Nasir tu no komen...maybe die xtahu kot???

    BalasPadam
  13. assalamuallaikum......orang baru nih......

    BalasPadam
  14. Wa alaikum salam. Selamat datang ke dunia blogger.. Semoga anda mendapat manafaat dan trhindar dr mudarat.

    BalasPadam
  15. memang xdinafi kan sifu memang otai..dah name pon sifu kan... ade mungkin dia sertao atau mungkin dia mengkaji atau sebaliknya..Wallahualam.. tapi yang penting banyak lagu dia yang berunsurkan Kiasan... dan ade unsur ingin meluahkan tapi digenggam mungkin... ~ macam lagu Bukalah Hatimu dari beliau... bermaksud juga.. jawapan rasa cam ada.. tapi tak sampai.. ape2 pon... kita Merancang,, Allah juga merancang.. tapi perancangan Allah lah yang lebih BAIK...

    BalasPadam
  16. sbnrnya konspirasi ni dh lama dh diketahui tp segelintir shj.Org yg prnah mmpersoalkan secara terbuka dlm parliament dahulu kala adalah Tuan Guru Nik Aziz ttg kwujudan FM ni. FM (freemason) bkn menentang Islam shj, tp tujuannya utk merosakkan smua mnsia (kan dia mmbawa agenda dajal, iblis & sejenis dgn tu). moga kte smua trselamat drpd agenda FM ni

    BalasPadam
  17. Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan.

    BalasPadam

Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, terimakasih saya ucapkan kerana telah sudi meluangkan masa di sini, semoga kehadiran kalian berakhir dengan manafaat. Walau bagaimanapun, saya tetap insan yang lemah, segala kesilapan saya silalah ditegur, dikritik dan dinasihati ..

Ikutiku di Twitter

Related Posts with Thumbnails