Cari Blog Ini



Allah Telah Menjanjikan Kepada Orang-Orang Yang Beriman Dan Mengerjakan Amal Sholeh Untuk Menjadikan Mereka Sebagai Khalifah Di Muka Bumi Ini Sebagaimana Ia Telah Menjadikan Orang-Orang Sebelum Mereka Sebagai Khalifah, Menyebarkan Bagi Mereka Agama Yang Telah DiredhoiNya Untuk Mereka Secara Merata Dan Menggantikan Ketakutan Mereka Dengan Rasa Keamanan (sehingga) Mereka Dapat Menyembah-Ku Dan Tidak MenyekutukanKu. Barangsiapa Engkar Setelah Itu, Merekalah Orang-Orang Yang Fasiq-An-Nur : 56


Wahai Orang-Orang Yang Beriman Barangsiapa Dari Kalian Berpaling (murtad) Dari Agamanya Maka Allah SWT Akan Memunculkan Sekelompok Kaum Yang Dia Cinta Mereka Dan Mereka Juga MencintaiNya -Al-Maidah :54


Ternyata Sekarang Ini Dunia Telah Dipenuhi Dengan Pemimpin Zalim Baik Dari Negara Kafir Mahupun Dalam Negara Muslim Sendiri...


Namun Masanya Sudah Hampir Tiba, Dunia Akan Diwarisi Oleh Hamba-Hamba Tuhan Yang Sholeh. Dia Akan Memenuhi Dunia Dengan Keadilan Setelah Dunia Ini Dipenuhi Dengan Kezaliman Para Pemimpin..




Penyelamat Umat Itu bakal Datang tidak lama lagi...!!!

PeNGiKuT NaN SeTia..

Jumaat, 11 Julai 2014

Bangsa yang hilang..

Dengan Nama Allah SWT,

Assalamu Alaikum;

Apa khabar saudara2ku? Aku berharap agar semuanya berada dalam keadaan yang sihat dan mengembirakan. Sekian lama aku tidak menulis di blog ini, sunyi dan sepi namun masih ada yang sudi mampir untuk membaca di sini, terimakasih. Aku berharap segala maklumat yang korang peroleh dari blog ini memberikan banyak manafaat, segala yang baik itu datangnya dari khazanah Allah SWT, aku cuma perantaraan Nya sahaja.

Oh! ya, tak lupa juga aku ucapkan selamat berpuasa. Di bulan yang mulia ini memang seharusnyalah kita semua memperhebatkan amal dan takwa kita kepada Allah SWT.. Moga2 kita mendapat Rahmat dariNya, insyaAllah.



Pada kesempatan kali ini aku ingin bercerita sedikit berkenaan suatu bangsa yang hilang. Bangsa apakah itu?
Adakah Bangsa Melayu merupakan salah satu bangsa yang dicari-cari oleh Yahudi selama ini kerana menurut kitab Yahudi di akhir zaman nanti bangsa Yahudi akan disembelih oleh saudara mereka yang lain iaitu Bangsa Jawi!

Tanah Jawi – ialah gelaran kepada Tanah Melayu
Orang Jawi – ialah gelaran orang Arab kepada orang Melayu
Tulisan Jawi – ialah tulisan yang digunakan oleh orang Melayu
Masuk Jawi – berkhatan iaitu salah satu amalan yang diajar Nabi Ibrahim dan menjadi amalan orang jawi zaman berzaman.

Terdapat satu kajian bahawa...
Bangsa Melayu adalah berasal dari keturunan Nabi Ibrahim dari isteri ketiga yang bernama Siti Qaturah@Keturah@Kuntura (jika nahu Malaysia akan jadi "Kuntuman", ia merujuk kepada penjodoh bilangan jamak/banyak kepada makhluk Allah bernama 'Bunga"-simbol kewanitaan)...


Siapakah Melayu? Dari manakah asal usulnya bangsa Melayu itu? Ketika ramai pengkaji memperdebatkan kaum-kaum yang hilang seperti The Lost Tribe of International communities against Israel, Atlantis, Lemuria, Sodom and Gomorrah malah masih mencari-cari siapakah Gog and Magog ,rahsia bangsa misteri ini masih terpelihara di dalam Kotak Tabut rahsia sejak beribu-ribu tahun.Tiada siapa yang tahu dari mana asalnya bangsa ini. Bagaimana bangsa ini boleh wujud di tanah paling selatan benua Asia,'di penghujung dunia'. Bangsa yang hilang masih tidur dan ditidurkan 'Di hujung dunia', setelah penat mengembara, bangsa misteri berehat dan berehat...tidur dengan lenanya...senyap sunyi tanpa siapa mengganggu walaupun Hitler telah pergi ke Tibet menjejak bangsa misteri ini, tetapi dia juga kehilangan jejak mereka...dimanakah bangsa misteri ini meneruskan perjalanan mereka? Masih adakah masa lagi untuk menjejaki mereka? Di hujung Dunia' bangsa ini masih nyenyak bertapa.

-SERUAN UNTUK BANI JAWI

Wahai Bani Jawi,wahai keturunan kaum yang hilang. Ketahuilah bahawa kehadiran kita di bumi Jawi ini adalah ketentuan Ilahi yang diwahyukan kepada Nabi Ibrahim a.s.Sebelum meninggal dunia Nabi Ibrahim a.s. telah mewasiyatkan kepada anak-anaknya untuk mencari satu tanah semenanjung di hujung dunia. Kerana di sana nanti akan zahir dari keturunan ini satu Raja akhir zaman bernama Al-Mahadi. Diceritakan juga Imam Mahadi akan pulang semula ke tanah asal bersama kaumnya dan akan memusnahkan bangsa Yahudi sesat. Wasiyat ini dilaksanakan oleh anak-anak Nabi Ibrahim dan kisah ini dicatit dalam kitab-kitab Yahudi.
Sejarah berlalu zaman berzaman. Kisah ini juga diceritakan oleh Rasulullah saw kepada para sahabat. 60 para sahabat mengembara ke Timur mencari Bani Jawi. Akhirnya Bani Jawi menerima Islam tanpa peperangan.Bani Jawi terkenal dengan akhlak dan kelemahlembutan mereka kerana mereka berdarah bangsawan dan kesatria perang yang dihormati.

Manakala kaum Yahudi sejak sekian lama, mencari merata-rata lokasi kaum yang hilang ini. Bani Jawi mesti dicari dan dihapuskan.Imam Mahadi adalah sasaran utama yang mesti dimusnahkan. Mereka meracuni keturunan Rasulullah saw supaya tiada zuriat akan diperturunkan pada generasi suci dan dengan itu Mahadi tidak dilahirkan. Ketentuan Ilahi tiada siapa boleh menghalang. Mahadi tetap dizahirkan oleh Allah swt. Yahudi laknatullah tahu Mahadi telah ujud dan zahir di tanah jawi ini tetapi di negeri mana, di daerah mana, di kampong mana dan di rumah mana?

Untuk mencari Mahadi,Yahudi telah membuat pengkalan di Singapura.Telah berapa puluh tahun Yahudi bertapak di Singapura.Dari situ berbagai rancangan dan teknik pencarian dijalankan.Rancangan jangka panjang telah dan sedang dilaksanakan.Manakala di Israel,Yahudi telah mula membina Kuil Suci untuk meyambut kedatangan Dajjal.Yahudi telah menanam pokok Ghardaqah untuk bersembunyi andai bala tentera Imam Mahadi menyerang. Yahudi diberitakan juga telah menempah pedang-pedang titanium dari United Kingdom untuk peperangan menentang tentera Mahadi.

Masa sudah amat singkat pada perkiraan Yahudi.Di mana Mahadi? Mahadi mesti di jejaki walaupun ke lobang cacing.Terhapusnya Mahadi maka akan selamatlah seluruh bangsa Yahudi di Israel.Jika tidak penyembelihan Yahudi tidak dapat dielak lagi.
Sejarah adalah cerminan masa lalu sabuah bangsa yg menjadi spirit dlm membangun kegemilangan masa kini&juga masa depan.Bangsa yg tidak memiliki masa lalu akan sulit utk menentukan masa depannya@terpaksa mengkait-kaitkan dgn sejarah masa lalu bangsa lain.Sebuah bangsa yg tidak mengetahui sejarah masa lalunya sama dengan seseorang yg tidak mengetahui asal usul nenek moyangnya.
Para kolonialis&orientalis barat seperti Snouck,raffles,Arnord&Van Leur.dgn segala ambisinya sebagai penjajah telah merancang berbagai strategi utk tetap menjadikan bangsa jajahannya sebagai masyarakat yg bodoh,tertinggal,terkebelakang&tidak memiliki harkat&martabat.salah 1 cara efektif yg dilakukannya adalah dgn memanipulasikan sejarah bangsa yg dijajahnya,memisahkannya dari pengetahuan generasi muda supaya hilang jati diri!

TAK MELAYU HILANG DIDUNIA, begitulah kata Laksamana Hang Tuah, pahlawan melayu Melaka yang terbilang itu. 

Jadi, apa kata korang pula? Mahu percaya? Atau tidak? Itu terpulanglah, aku hany menyampaikan cerita ini, hanya dengan maksud agar kita semua bangkit bersemangat melawan segala tingkah mereka yang cuba hendak menjatuhkan kita..

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, terimakasih saya ucapkan kerana telah sudi meluangkan masa di sini, semoga kehadiran kalian berakhir dengan manafaat. Walau bagaimanapun, saya tetap insan yang lemah, segala kesilapan saya silalah ditegur, dikritik dan dinasihati ..

Ikutiku di Twitter

Ikut Melalui Email

Related Posts with Thumbnails