Cari Blog Ini



Allah Telah Menjanjikan Kepada Orang-Orang Yang Beriman Dan Mengerjakan Amal Sholeh Untuk Menjadikan Mereka Sebagai Khalifah Di Muka Bumi Ini Sebagaimana Ia Telah Menjadikan Orang-Orang Sebelum Mereka Sebagai Khalifah, Menyebarkan Bagi Mereka Agama Yang Telah DiredhoiNya Untuk Mereka Secara Merata Dan Menggantikan Ketakutan Mereka Dengan Rasa Keamanan (sehingga) Mereka Dapat Menyembah-Ku Dan Tidak MenyekutukanKu. Barangsiapa Engkar Setelah Itu, Merekalah Orang-Orang Yang Fasiq-An-Nur : 56


Wahai Orang-Orang Yang Beriman Barangsiapa Dari Kalian Berpaling (murtad) Dari Agamanya Maka Allah SWT Akan Memunculkan Sekelompok Kaum Yang Dia Cinta Mereka Dan Mereka Juga MencintaiNya -Al-Maidah :54


Ternyata Sekarang Ini Dunia Telah Dipenuhi Dengan Pemimpin Zalim Baik Dari Negara Kafir Mahupun Dalam Negara Muslim Sendiri...


Namun Masanya Sudah Hampir Tiba, Dunia Akan Diwarisi Oleh Hamba-Hamba Tuhan Yang Sholeh. Dia Akan Memenuhi Dunia Dengan Keadilan Setelah Dunia Ini Dipenuhi Dengan Kezaliman Para Pemimpin..




Penyelamat Umat Itu bakal Datang tidak lama lagi...!!!

PeNGiKuT NaN SeTia..

Sabtu, 15 Oktober 2011

AWAS..! Langkah-langkah Syaitan Menelanjangi Wanita bhg 2..




 As Salam buat semua para pembaca yang budiman, semoga korang semuanya berada dalam keadaan yang mengembirakan. Pada hari ini akan kusambung lagi pendedahan agenda syaitan dalam menelanjangkan kaum wanita. Wahai para wanita sekalian, awasilah diri korang serta ahli keluarga korang dari terjebak dalam perangkap syaitan ini. Jangan biarkan mereka menang dalam permainan ini..

Pada artikel sebelumnya yang korang boleh baca di pautan sini, aku telah mendedahkan langkah2 awal syaitan dalam usaha menelanjangi kaum wanita. Dari langkah pertama yakni, bagaimana usaha mereka melenyapkan definasi 'pakaian syarie' yang mana membuatkan kaum wanita beraggapan bahawa pakaian itu tak ada kaitannya dengan amalan agama, oleh kerana itulah para wanita islam, terutamanya mereka yang bergelar artis tersohor sehinggalah kepada isteri-isteri para pemimpin kita sangat mudah menuruti arus masa permodenan pakaian masa kini. Sehingga hari ini meskipun pakaian mereka seolah-olahnya menutup aurat, tetapi berkain jarang serta bertudung pelik-pelik seumpama tudung umat kristian atau yahudi. Jangan tak tau ya, mereka umat kristian dan yahudi bertudung juga...

Maka pada kesempatan masa agak terluang ini, aku sambung lagi agenda syaitan seterusnya. Dibawah ini adalah babak kedua yang lebih exstremis lagi..



II. Terbuka Sedikit Demi Sedikit: 


Kini syaitan melangkah lagi, dengan trik dan siasah yang lebih ampuh, tujuannya agar para wanita menampak kan bahagian aurat tubuhnya, kerana sebelum ini mereka masih tertutup auratnya.


Pertama, Membuka Telapak Kaki dan Tumit

Syaitan Berbisik kepada para wanita, "Baju panjang-panjat ni menyusahkan saja laa, setakat hanya membelah sedikit bahagiannya masih juga kurang selesa, lebih bagus kalau di potong saja hingga atas mata kaki."

Ini baru agak longgar. "Oh terlupa pula, kalau kamu bakai baju demikian, maka jilbab yang besar dah tak sesuai lagi, sekarang kamu cari jilbab yang kecil agar lebih serasi dan bebas, jangan bimbang, orang ramai masih mengatakan kamu masih memakai kerudung."

Maka para wanita yang terpengaruh dengan bisikan ini bergegas-gegas mencari model pakaian yang dimaksudkan. Tak ketinggalan kasut tumit tinggi, yang kalau untuk berjalan mengeluarkan irama yang menarik perhatian orang.


Kedua, Membuka Seperempat Hingga Separuh Betis

Terbuka telapak kaki telah biasa ia lakukan, dan ternyata orang-orang yang melihat juga tidak begitu peduli. Maka syaitan kembali berbisik, "Ternyata kebanyakan manusia menyukai apa yang kamu lakukan, buktinya mereka tidak bereaksi apa-apa, kecuali hanya beberapa orang. Kalau langkah kakimu masih kurang bebas, maka cubalah kamu cari model lain yang lebih menarik lagi, bukankah kini banyak kain setengah betis dijual di pasaran? Tapi tak perlulah seksi sangat, hanya kira-kira 10 sentimeter saja pun dah okey.. Nanti kalau sudah terbiasa, baru kamu cari model baru yang terbuka hingga setengah betis."

Benar-benar bisikan syaitan dan hawa nafsu telah menjadi penasihat peribadinya, sehingga apa saja yang dibisikkan syaitan dalam jiwanya dia turuti saja. Maka terbiasalah dia memakai pakaian yang terlihat separuh betisnya kemana saja dia pergi.


Ketiga, Terbuka Seluruh Betis

Kini di mata si wanita, zaman benar-benar telah berubah, syaitan telah berhasil membalikkan pandangan jernihnya. Terkadang sang wanita berfikir, apakah ini tidak menyalahi para wanita di masa Nabi dahulu. Namun dengan segera bisikan syaitan dan hawa nafsu menyahut, "Ah jelas tidak, kan sekarang zaman sudah berubah, kalau zaman dulu para lelaki menyingkat pakaiannya hingga setengah betis, maka wanitanya harus menyelisihi dengan menjulurkannya hingga menutup telapak kaki, tapi kini lain, sekarang banyak laki-laki yang menurunkan pakaiannya hingga bawah mata kaki, maka wanitanya harus menyelisihi mereka yaitu dengan mengangkatnya hingga setengah betis atau kalau perlu lebih ke atas lagi, sehingga nampak seluruh betisnya."

Tetapi? apakah itu tidak menjadi fitnah bagi kaum laki-laki," gumamnya. "Fitnah? Ah itu kan zaman dulu, di masa itu kaum laki-laki tidak suka kalau wanita menampakkan auratnya, sehingga wanita-wanita mereka lebih banyak di rumah dan pakaian mereka sangat tertutup. Tapi sekarang sudah berbeza, kini kaum laki-laki kalau melihat bahagian tubuh wanita yang terbuka, bukan main suka, siap bersiul lagi, peewuittt! bukankah ini bererti sudah tidak ada lagi fitnah, kerana sama-sama suka? Lihat saja model pakaian di sana-sini, dari yang berjenama tempatan hingga yang jenama kenamaan, seperti Kristian Dior, semuanya menawarkan model yang dirancang khusus untuk wanita maju di zaman ini. Kalau kamu tidak mengikuti model itu akan menjadi wanita yang ketinggalan zaman."

Demikianlah, maka pakaian yang menampakkan seluruh betis biasa dia kenakan, apalagi banyak para wanita yang memakainya dan sedikit sekali orang yang mempermasalahkan hal itu.


Kini tibalah saatnya syaitan melancarkan tahap terakhir dari siasahnya untuk melucuti hijab wanita.....

Jeng! Jeng!! Jeng!!!

 Emmm.... Rasanya tak perlulah aku sambung lagi, korang semua sudah tahu hasilnya. Segalanya didepan mata..  Demikian halus, cara yang digunakan syaitan, sehingga manusia terjerumus dalam dosa tanpa terasa. Maka hendaklah kita semua, terutama orang tua jika melihat gejala menyimpang pada anak-anak gadis dan para wanita kita sekecil manapun, segera secepatnya diambil tindakan. Jangan biarkan berlarut-larutan,
kerana kalau dibiarkan dan telah menjadi kebiasaan, maka sangat sulit bagi kita untuk mengatasinya.

Membiarkan mereka membuka aurat bererti merelakan mereka mendapatkan laknat Allah, kasihanilah mereka, selamatkan para wanita muslimah, jangan jerumuskan mereka ke dalam kebinasaan yang mengsengsarakan, baik di dunia maupun di akhirat.

Wallahu A'lam.

Maha Suci Allah SWT....!



**^^** **^^** **^^** **^^**   Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, sila tinggalkan jejak kalian di sini, agar dapat aku membalas kunjungan dan berterimakasih seadanya diatas kesudian kalian bertandang di teratak hamba ini..

2 ulasan:

  1. Allahu Akbar
    Moga Allah pelihara aurat sy,ibu sy,kakak,adk2 dan saudara2 perumpuan sy sampai akhir hayat. Amin insyaAllah..

    BalasPadam
  2. Ameenn..! Allah SWT sentiasa bersama orang2 yg sentiasa memelihara imannya..

    BalasPadam

Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, terimakasih saya ucapkan kerana telah sudi meluangkan masa di sini, semoga kehadiran kalian berakhir dengan manafaat. Walau bagaimanapun, saya tetap insan yang lemah, segala kesilapan saya silalah ditegur, dikritik dan dinasihati ..

Ikutiku di Twitter

Ikut Melalui Email

Related Posts with Thumbnails