Cari Blog Ini



Allah Telah Menjanjikan Kepada Orang-Orang Yang Beriman Dan Mengerjakan Amal Sholeh Untuk Menjadikan Mereka Sebagai Khalifah Di Muka Bumi Ini Sebagaimana Ia Telah Menjadikan Orang-Orang Sebelum Mereka Sebagai Khalifah, Menyebarkan Bagi Mereka Agama Yang Telah DiredhoiNya Untuk Mereka Secara Merata Dan Menggantikan Ketakutan Mereka Dengan Rasa Keamanan (sehingga) Mereka Dapat Menyembah-Ku Dan Tidak MenyekutukanKu. Barangsiapa Engkar Setelah Itu, Merekalah Orang-Orang Yang Fasiq-An-Nur : 56


Wahai Orang-Orang Yang Beriman Barangsiapa Dari Kalian Berpaling (murtad) Dari Agamanya Maka Allah SWT Akan Memunculkan Sekelompok Kaum Yang Dia Cinta Mereka Dan Mereka Juga MencintaiNya -Al-Maidah :54


Ternyata Sekarang Ini Dunia Telah Dipenuhi Dengan Pemimpin Zalim Baik Dari Negara Kafir Mahupun Dalam Negara Muslim Sendiri...


Namun Masanya Sudah Hampir Tiba, Dunia Akan Diwarisi Oleh Hamba-Hamba Tuhan Yang Sholeh. Dia Akan Memenuhi Dunia Dengan Keadilan Setelah Dunia Ini Dipenuhi Dengan Kezaliman Para Pemimpin..




Penyelamat Umat Itu bakal Datang tidak lama lagi...!!!

PeNGiKuT NaN SeTia..

Selasa, 9 Ogos 2011

Dialah Yang Maha Berkuasa....!

Assalamu Alaikum;


Dengan Nama Allah SWT,

Dialah Allah, tidak ada tuhan yang layak disembah selain Dia. Dialah tuhan yang berkuasa mendatangkan mudharat diantara kita, sebagaimana Dia berkuasa untuk memberi segala manafaat yang diperlukan oleh seluruh makhlukNya. 

Seandainya semua orang terdahulu dari kita hingga orang terakhir yang dilahirkan sebelum kiamat, dari golongan jin mahupun manusia, berkumpul dan meminta kepada Allah pada saat yang sama, lalu Dia memenuhi permintaan setiap orang, nescaya hal itu tidak akan mengurangi khazanah yang ada di sisiNya, kecuali hanya seperti setitis air di hujung jarum yang dicelupkan ke dalam lautan. Semua amal kebaikan pasti dan pastinya dicatat dan diperhitungkan oleh Allah yang maha cepat hisabNya. 


Yang demikian adalah agar Dia membalas setiap kebaikan betapapun kecil nilainya. Oleh kerana itu, barang siapa mendapati kebaikan, maka hendaklah dia memujiNya dan barang siapa yang mendapati selain itu, maka janganlah dia mencela kecuali dirinya sendiri.


Maha Suci Allah SWT....!



  **^^** **^^** **^^** **^^**   Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, sila tinggalkan jejak kalian di sini, agar dapat aku membalas kunjungan dan berterimakasih seadanya diatas kesudian kalian bertandang di teratak hamba ini..

2 ulasan:

  1. A encyclopaedic suitableness program tailored to an solitary wishes undoubtedly pinpoint on one or more specific skills, and on age-[3] or health-related needs such as bone health.[4] Numberless sources[citation needed] also cite noetic, social and heartfelt fettle as an significant purposes of total fitness. This is regularly presented in textbooks as a triangle made up of three points, which impersonate true, emotional, and psychotic fitness. Bones good shape can also hamper or investigate various long-lived well-being conditions brought on next to ailing lifestyle or aging.[5] Working unconfined can also help people snore better. To visit healthy it is consequential to agree in actual activity.
    Training

    Certain or task-oriented [url=http://www.pella.pl]fitness[/url] is a human being's talents to fulfil in a identified with vigour with a tolerable know-how: seeking example, sports or military service. Individual to training prepares athletes to perform wonderfully in their sports.

    Examples are:

    400 m sprint: in a sprint the athlete requirement be trained to work anaerobically from one end to the other the race.
    Marathon: in this case the athlete must be trained to production aerobically and their perseverance must be built-up to a maximum.
    Scads run a risk fighters and patrol officers undergo regular fitness testing to end if they are capable of the physically taxing tasks required of the job.
    Members of the Partnership States Army and Army Nationalist Watchman must be masterly to pass the Army Tangible Competence Test (APFT).

    BalasPadam

Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, terimakasih saya ucapkan kerana telah sudi meluangkan masa di sini, semoga kehadiran kalian berakhir dengan manafaat. Walau bagaimanapun, saya tetap insan yang lemah, segala kesilapan saya silalah ditegur, dikritik dan dinasihati ..

Ikutiku di Twitter

Related Posts with Thumbnails