Cari Blog Ini



Allah Telah Menjanjikan Kepada Orang-Orang Yang Beriman Dan Mengerjakan Amal Sholeh Untuk Menjadikan Mereka Sebagai Khalifah Di Muka Bumi Ini Sebagaimana Ia Telah Menjadikan Orang-Orang Sebelum Mereka Sebagai Khalifah, Menyebarkan Bagi Mereka Agama Yang Telah DiredhoiNya Untuk Mereka Secara Merata Dan Menggantikan Ketakutan Mereka Dengan Rasa Keamanan (sehingga) Mereka Dapat Menyembah-Ku Dan Tidak MenyekutukanKu. Barangsiapa Engkar Setelah Itu, Merekalah Orang-Orang Yang Fasiq-An-Nur : 56


Wahai Orang-Orang Yang Beriman Barangsiapa Dari Kalian Berpaling (murtad) Dari Agamanya Maka Allah SWT Akan Memunculkan Sekelompok Kaum Yang Dia Cinta Mereka Dan Mereka Juga MencintaiNya -Al-Maidah :54


Ternyata Sekarang Ini Dunia Telah Dipenuhi Dengan Pemimpin Zalim Baik Dari Negara Kafir Mahupun Dalam Negara Muslim Sendiri...


Namun Masanya Sudah Hampir Tiba, Dunia Akan Diwarisi Oleh Hamba-Hamba Tuhan Yang Sholeh. Dia Akan Memenuhi Dunia Dengan Keadilan Setelah Dunia Ini Dipenuhi Dengan Kezaliman Para Pemimpin..




Penyelamat Umat Itu bakal Datang tidak lama lagi...!!!

PeNGiKuT NaN SeTia..

Sabtu, 17 April 2010

Suatu masa dahulu di Iran....



Ini adalah gambar di Iran suatu masa dahulu... sama macam kita dulu-dulu jugak...


















Tetapi hari ini mereka telah mengalami perubahan yang agak drastik jugak la... Tapi kita bagaimana?

6 ulasan:

  1. Sdr Saiful,
    Terimakasih kerana mendaftar sebagai Followers di e-Direktori Bloggers Malaysia.

    Blog anda telah tersenarai di e-Direktori Bloggers Malaysia! Sekiranya anda berminat anda boleh meletakan logo dan link e-Direktori di blog anda.

    BalasPadam
  2. Terimakasih kembali. Saya akan letakkan logo dan link e-Direkltori sebentar lagi di sini..

    BalasPadam
  3. salam...
    tunjukkan la sekali gmbar iran sekarang
    heheh

    BalasPadam
  4. salam Noor, insyaAllah dalam entri yang lain.... :)

    BalasPadam
  5. salam semua. tidak semuanya indah apa yang berlaku di Iran sekarang. Hasil pergaulan saya dengan rakan-rakan dari Iran di IPTA dan hasil perbualan dna perbincangan segala-galanya umpama satu penipuan melalui tudung atau kopiah di kepala. mereka mengakui dipaksa untuk menunjukkan identiti Islam sehinggakan ada di antara mereka yang sanggup berpura2 memeluk Islam dan menganut agama lain. masyaAllah pada ketika itu terasa ingin terpisah nyawa dari jasad. begitu teruk keadaannya. ironinya Iran selama ini saya hormati ternyata palsu belaka. mereka melakukan sex bebas, minum minuman keras dan bangga dengan budaya barat yang mereka lakukan. namun kembali sbg org islam apabila balik ke Iran. itulah hakikatnya. begitu juga dgn kebanyakkan pelajar arab minum dan melanggan pelacur atau melakukan hubungan sex dgn perempuan di bilik2 hotel dan berkunjung ke kelab malam. Malaysia tidak ubah seperti syurga bagi orang iran dan timur tengah. malangnya pemantauan drpd pihak berkuasa hanya kpd org Islam di Malaysia? apakah undang2 Islam hanya utk sesuatu bangsa? Kalau org Islam dr luar diambil tindakan maka Malaysia boleh disamakan seperti twin of Thailand.

    BalasPadam
  6. kalau aqidah dah tak diterima,
    amalan baik macamana baik pon akan tetap ditolak.

    di kampus saya ramai arab dan afrika. di kalangan arab,boleh kenal yang mana Iran (w/pon Iran bukan negara Arab, tapi rupa yang seakan)

    semua yang kita tengok di media sekarang tentang Iran hanya sebahagian. cuba lihat di kawasan luar Tehran,kita akan tahu keadaan sebenar masyarakat di sana.

    Wallahua'lam.

    BalasPadam

Saudara2ku yang dihormati dan semua yang mengunjungi blog ini, terimakasih saya ucapkan kerana telah sudi meluangkan masa di sini, semoga kehadiran kalian berakhir dengan manafaat. Walau bagaimanapun, saya tetap insan yang lemah, segala kesilapan saya silalah ditegur, dikritik dan dinasihati ..

Ikutiku di Twitter

Related Posts with Thumbnails